Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Shalom Deventer. Meer weten? Ontdek meer
Pascal
22 jun 2026 om 7:53
was weer heerlijk!
Ronald
21 jun 2026 om 21:12
Na een verlaten bezorging met excuus was het tijd om te eten. 2 van de 4 porties spareribs hadden een zure smaak en hebben we niet opgegeten. Bijgerechten waren prima. Als je dan probeer te bellen over het zure vlees dan word er niet opgenomen 50+ poging.
Bart
21 jun 2026 om 20:46
het eten is letterlijk niet bezorgd????? wat een waardeloze tent is dit, nu hopen dat ik me geld terug krijg
damian
21 jun 2026 om 20:39
Smaakt verschrikkelijk gemische was niet lekker voor het bedrag was het vers hrikkelijk nooit mee besgellen hier bijna 2 uur zitten wachten voor iets wat niet te vreten was
Johnny
18 jun 2026 om 12:41
Spareribs waren lekker,en een heel vriendelijke bezorger..
Ralph
11 jun 2026 om 23:18
altijd heel lekker. goed verpakt. alles erbij wat ik nodig. shoarma bestel ik altijd al bij shalom. top !
Nico
11 jun 2026 om 19:17
voor ons snacktime in de avond
Jerome
10 jun 2026 om 15:18
Lekker
Astrid
7 jun 2026 om 22:32
De mixgrill schotel voor 2 personen, was lekker en ruim voldoende voor 2 personen. Alles is altijd goed verpakt en de levering bijna altijd op tijd.
Lorenzo
7 jun 2026 om 3:24
Altijd lekker. Altijd vrolijk.
Vreeling
6 jun 2026 om 19:03
Te duur, verder op zich wel.lekker
Lotte
3 jun 2026 om 21:30
Het was weer lekker, Shalom is sws de beste met de kapsalon. het was zoveel ik kreeg het geen eens op