Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Shalom Deventer. Meer weten? Ontdek meer
Soukaina
26 jun 2026 om 5:38
Ik heb mijn eten nooit gekregen. Ik werd gebeld rond 01:30 dat ze mijn eten vergeten waren mee te geven aan de bezorger. Er werd mij verteld dat bezorgen niet meer mogelijk was maar dat ik het wel kon ophalen. Dat was voor mij niet mogelijk.
Pascal
22 jun 2026 om 7:53
was weer heerlijk!
Ronald
21 jun 2026 om 21:12
Na een verlaten bezorging met excuus was het tijd om te eten. 2 van de 4 porties spareribs hadden een zure smaak en hebben we niet opgegeten. Bijgerechten waren prima. Als je dan probeer te bellen over het zure vlees dan word er niet opgenomen 50+ poging.
Bart
21 jun 2026 om 20:46
het eten is letterlijk niet bezorgd????? wat een waardeloze tent is dit, nu hopen dat ik me geld terug krijg
damian
21 jun 2026 om 20:39
Smaakt verschrikkelijk gemische was niet lekker voor het bedrag was het vers hrikkelijk nooit mee besgellen hier bijna 2 uur zitten wachten voor iets wat niet te vreten was
Johnny
18 jun 2026 om 12:41
Spareribs waren lekker,en een heel vriendelijke bezorger..
Ralph
11 jun 2026 om 23:18
altijd heel lekker. goed verpakt. alles erbij wat ik nodig. shoarma bestel ik altijd al bij shalom. top !
Nico
11 jun 2026 om 19:17
voor ons snacktime in de avond
Jerome
10 jun 2026 om 15:18
Lekker
Astrid
7 jun 2026 om 22:32
De mixgrill schotel voor 2 personen, was lekker en ruim voldoende voor 2 personen. Alles is altijd goed verpakt en de levering bijna altijd op tijd.
Lorenzo
7 jun 2026 om 3:24
Altijd lekker. Altijd vrolijk.
Vreeling
6 jun 2026 om 19:03
Te duur, verder op zich wel.lekker