SHALOM DEVENTER

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 4207 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Shalom Deventer. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 7:53 was weer heerlijk!
21 jun 2026 om 21:12 Na een verlaten bezorging met excuus was het tijd om te eten. 2 van de 4 porties spareribs hadden een zure smaak en hebben we niet opgegeten. Bijgerechten waren prima. Als je dan probeer te bellen over het zure vlees dan word er niet opgenomen 50+ poging.
21 jun 2026 om 20:46 het eten is letterlijk niet bezorgd????? wat een waardeloze tent is dit, nu hopen dat ik me geld terug krijg
21 jun 2026 om 20:39 Smaakt verschrikkelijk gemische was niet lekker voor het bedrag was het vers hrikkelijk nooit mee besgellen hier bijna 2 uur zitten wachten voor iets wat niet te vreten was
18 jun 2026 om 12:41 Spareribs waren lekker,en een heel vriendelijke bezorger..
11 jun 2026 om 23:18 altijd heel lekker. goed verpakt. alles erbij wat ik nodig. shoarma bestel ik altijd al bij shalom. top !
11 jun 2026 om 19:17 voor ons snacktime in de avond
10 jun 2026 om 15:18 Lekker
7 jun 2026 om 22:32 De mixgrill schotel voor 2 personen, was lekker en ruim voldoende voor 2 personen. Alles is altijd goed verpakt en de levering bijna altijd op tijd.
7 jun 2026 om 3:24 Altijd lekker. Altijd vrolijk.
6 jun 2026 om 19:03 Te duur, verder op zich wel.lekker
3 jun 2026 om 21:30 Het was weer lekker, Shalom is sws de beste met de kapsalon. het was zoveel ik kreeg het geen eens op